Descriere
Brand | Liqui Moly |
---|---|
Gama | Top Tec 4100 |
Vascozitate (S.A.E) | 5W-40 |
Capacitate (l) | 1 |
Tip ulei | sintetic |
Tip combustibil | benzina, diesel |
Utilizare | motoarele pe benzina si Diesel care respecta Standardele de emisii Euro 4, Euro 5 si Euro 6, inclusiv cele cu tehnologie Common-Rail si tehnologie pompa-injector; adecvat in mod special pentru autovehiculele actionate cu gaz (CNG/LPG) si autovehiculele cu filtru de particule Diesel (DPF) - inclusiv la echiparea ulterioara |
Recomandare |
ACEA C3, API SN, Ford WSS-M2C 917-A, MB-Approval 229.31, Porsche A40, VW 505 00, VW 505 01; Liqui Moly recomanda utilizarea acestui produs si pentru vehiculele cu urmatoarele specificatii: BMW Longlife-04 (up to 2018), Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, GM dexos2, Renault RN 0700, Renault RN 0710 |
Norme API | SN |
Norme ACEA | C3 |
Mod de ambalare |
bidon plastic
|
Liqui Moly Top Tec 4100 este un ulei de motor auto de mare performanta, recomandat pentru motoarele pe benzina si motorina cu si fara filtru de particule de funingine (DPF). Combinatia dintre uleiurile de baza neconventionale obtinute prin tehnologia de sinteza si cei mai moderni aditivi garanteaza un ulei de motor care asigura o protectie deosebita la uzura, reducand consumul de ulei si carburant si asigurand o lubrifiere rapida a motorului. Astfel, in functie de prescriptiile producatorului, se pot obtine intervale de schimb ale uleiului de pana la 30.000 km.
Uleiul de motor Liqui Moly Top Tec 4100 este un ulei sintetic, cu o vascozitate 5W-40 si corespunde celor mai noi cerinte impuse autoturismelor cu EURO 4, 5 si 6, inclusiv cele cu tehnologie Common-Rail si tehnologie pompa-injector. Adecvat in mod special pentru autovehiculele actionate cu gaz (CNG/LPG) si autovehiculele cu filtru de particule Diesel (DPF) - inclusiv la echiparea ulterioara. Testat pentru sisteme turbo si sisteme cu catalizator.